Katastrof

Jag har största heterosexuella viruset på min hårddisk! :(
Vad kan jag göra åt saken? Någon hacker som kan sära på viruset och våldta den. Fan så jobbigt, typiskt att jag ska ha allt viktigt där också.

Alla dessa antivirus skydd, man tror dem som har skapat det är så snälla, men det är ju dem idioterna som har skapat virusen för att vi ska bli tvungna att skaffa VIRUSSKYDD! Skaffa kondom istället. Smek min hårda. Åh, blir så less på allt sånt här, fattar inte ens vad jag gör. Är inne på samma sidor varje dag, hur kan jag ens få detta? Det är som att jag skulle äta samma rätter varje dag och sluta bajsa till slut. Det är ju helt sinnes!

En uppercut i magen på den som skapat skräp för datorn! En dator ska inte ens behöva en papperskorg, vad är detta? Nu är jag inte glad på det här. Kan jag komma till någon och leka lite istället? Hihi.

Förresten, hej på er. Hur är läget? Haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: filippa

Jag har haft en dålig dag :( haha, tarre make my day?

2010-01-11 @ 00:53:07
URL: http://ssoundeffects.blogg.se/
Postat av: Emilie

Sjukt bra dag so far! Vakna upp av bajsalarm på iPhone som gör att man typ springer upp i panik rakt in i garderoben vilket i och för sig är bra med tanke på det viktiga som händer idag! Är superglad för det är TENTA IDAG! :D



Hur är det själv Tarreboy!?

2010-01-11 @ 08:04:00
URL: http://emiliereuterkloo.blogg.se/
Postat av: fili

Bråkat en del.. ja du kan nog räkna ut :( hihi, men tack vännen.

2010-01-11 @ 18:39:36
URL: http://ssoundeffects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0