Long time


Oj, det var länge sen jag uppdatera. Ni får ursäkta mig, om ni vill. Dock spelar det mig inte så stor roll, utan det är ju inte jag som förlorar något, om ni ens gör det.

Hur som haver, skolan har börjat, böckerna inväntas, jag har lärt mig att hantera min trötthet, saknar shoppingen, vill börja träna, allt springer runt förutom jag. Jag bara sitter, nästan. Ändå blir jag bara smalare, konstigt nog. Det är fel, eller är det orättvist? Det är nog orättvist!

Vad händer? Lever ni? Ser att jag har några godtrogna besökare kvar, hur mår ni? Berätta för mig vänner.

Kommentarer
Postat av: jessie

du har alltid mig :D

2010-01-23 @ 19:24:43
URL: http://invote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0