Bad karma

Denna vecka har vi ett erbjudande på City Gross, där kampanjen är 49 öre/kg på färska potatisar om man har handlat andra varor för över 95 kronor. Hela dagen har jag fått stå i kassan idag och jag stötte på ett par, som jag bara hade fått en uppfattning om att de var ett par, men jag var inte säker. Dock hade jag några kunder innan de, så jag lade inte riktigt märke till det. Men jag gjorde en gissning och den var grön.

Hur som haver, när det kommer till parets tur, dock spelar de främlingar under den stunden, så hör jag mig själv ställa frågan:
Jag: Hejsan, är ni i samma hushåll?
Damen: Nej, nej.
Jag: Ok.

Så jag kör på som vanligt, sen när det kommer till mannen. Så säger jag:
Jag: Hejsan, du måste handla andra varor för 95 kronor för att få potatisarna för 49 öre/kg.

Precis när jag har nämnt det, så reagerar damen och säger:
Damen: Jahaaaaaa!

Själva saken är att jag hade tänkt och hjälpa de, om de nu var sanningsenliga, men de ljög för mig. Vilket resulterade i att de inte fick hem sina potatisar till det priset de ville. Snacka om en karma situation, sjukt ägda. Nu kände jag hur nöjd jag är att jag inte hjälpte dem.

Karma is a bitch duudes

Kommentarer
Postat av: Caroline

HHAHHHAHAHAH so pwned...

2010-06-29 @ 00:14:41
URL: http://heo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0