Ibland är "OK"


Ibland är det lite okej att vara snygg. Oftast är man ju ful, men fan once in a while får man väl också vara som alla andra, lite sisådär snigg och sexig och sexig och sådär snygg. HAHAHAHAHHA "OK".

Fuck man, har haft allt för mycket för mig idag. Spattigt värre, ska aldrig mer göra aktiviteter. Ska sitta hemma 24/7 och få lungor som en rökare, vilket alla datanördar har. Guld? Nej, jag använder silver. Lite guld på brillorna kanske, men vafan allt klär ju en skönhet? ;) Skönhet betyder inget utan hjärna. Fyfan vad jag har ätit hjärna på sistone. Hihihihihihihi!

Bör inte jag vara med i Eurovision Fun Contest? Jag är så jävla rolig att min skugga skrattar. Nej, nu fick jag tillräckligt med headdick att jag lägger ned detta. Trött på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0