Ingen big deal


Det är banne mig ingen big deal att köpa McFlurry för 10 spänn. Speciellt inte när man har vägarna förbi. Dock lite pinsamt att åka förbi två gånger inom loppet av 10 min. Åkte nämligen och lämnade Patrik hemma, och han har sina lill-lördagar lite hur och när som helst, så han passade på när vi ändå kör förbi Donken McDriven på väg hem til han. Jag kan ju inte köpa min glass förrän jag är på väg hemåt?! Då har den ju hunnit smälta i mina varma avgaser. Därför tog jag en tripp in på McDriven igen på hemvägen. Lite pinsamt, lite roligt, men vafan. Hur stor är dealen? Ingen big deal! Man är ju som snyggast när man inte syns i mörkret, så det var lugna favoriter. Tror personalen blev lite kära i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0