Sur kostymnisse


Jag tänkte dra ett videoinlägg om en händelse, som jag anser var någorlunda roligt idag på väg till jobbet. Men fan det går inte, så fort jag startar och ska börja prata. Känns fucking fel. Typ schizos som sitter och pratar med sig själva inför en inspelning. Något är ju snett om man klarar av det. Får testa en annan gång igen och kollar om jag klarar av att vara lika emo som alla andra.

Hur som haver, det som hände var i trafiken. Jag hade redan stått i trafiken i 40 äckliga minutrar och lyssnat på samma låt femton ggr om på The Voice samtidigt som jag letade brudar som körde bil. Men inte fan ser man någonsin en brud köra bil, måste ju betyda att tjejer inte kan köra eller något ;D HAHA puss? Men jag var väldigt trött på att köra i 10 km/h, så jag gjorde en fuskis, körde på bussfilen och körde om alla och försökte köra in i filen igen till slut. Då blinkade jag vänster och körde av direkt, men kostymnissen i sin fula BMW vägrade släppa förbi mig, så han gasade på och tryckte ut mig samtidigt som han höll in tutan. Så jävla kaxigt. Vad tjänar han på att köra en bil framför än bakom? Dock kom jag in bakom honom i alla fall. Så han tittade in i backspegeln och inväntade ögonkontakt med mig, vilket han fick till slut och då drog han upp sin högra hand och pekade FU. Jag tänkte: Fuck han?! och pekade tillbaka. Då blev han så jävla sur och tvärnitade och hindrade all trafik bakom honom. Jag satt där bakom med ett stort leende på läpparna.

Hahaha, skadeglädje är den sanna glädjen brukar man ju säga. Ibland stämmer det in för jävla bra alltså!

Det slutade med att jag körde om honom när vi kom in på fyrfilig väg och log mot han. Det är nog inte lika roligt att få det skriftligt, men jag är inte tillräckligt gay för att ta det munligt tyvärr. Men kom så kan jag ta det munligt för er. Puss igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0