tv4vadret.se

Jag tittade till vädret, som man aldrig ska lite på till 100%. Man kan inte lita på en människa man bekant till 100%, hur fan kan man lita på några främlingar som säger vad dem tror att vädret kommer bli. Det är lite roligt hur man (jag, för att inte trampa på anonyms tår) fungerar. Vare sig väderprognosen ljuger eller ej, så litar man, eller jag - till största delen - på det ändå.

Som det ser ut just nu, kommer vädret att vara gudomligt härligt, men tyvärr står man (jag) inomhus och ska vara trevligare än vanligt i princip varje dag, en vecka framåt. Tur att solen inte går ned förrän den ska upp igen ;) Så man klarar sig lagomt bra ändå. Dock förändras väderprognosen för varje dag, så man ska inte ta ut glädjen i förskott, eller "sorgen" för min del. Vore ändå skönt om det började snöa, så jag har FÖR många kunder som fördriver min tid. När den kommande vecka är över, då kommer det helt plötsligt slå till och jag är inte i Sverige längre. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0