Back in business

Invigde jobbet idag meed en gräddstuvad pyttipanna, underbart!

Det värsta med att komma tillbaka till jobbet är att komma till alla ursäkter, helt jävla lost människor är. Jag råka avslöja en liten tjuv. Det roligaste var att han låtsades som ingenting, men när jag kom åt hans saker som han inte hade scannat, kom han med massa ursäkter innan jag ens hade hunnit titta upp igen.

- Alltså första gången fifän.
- Ok?
- Alltså första gången fifän, jag kan göra om allt.
- Eh, ne.
- Alltså fifän, det var första gången, jag visste inte, scannern var problem, hittade inte streckkoden.
- Tyvärr, du måste följa med mig och avsluta detta.
- Alltså fifän,...


Kommentarer
Postat av: Diana

hahahahahaha fifän

2010-03-21 @ 16:53:55
URL: http://mypathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0