Eye of a tiger


Jag har nu in på min andra dag haft mitt så kallade krulliga/vågiga/virvlade eller som min gamla lärare kallade krulligt hår för: förvirrat hår. Det ser faktiskt väldigt förvirrat ut, vilket kan bero på att jag inte har den blekaste aning om hur jag vill ha mitt hår längre. Jag kan inte ha mitt hår ståendes utan att använda hårspray, och hårspray är bland det värsta jag vet. Jag kan inte låta håret ligga, för då har jag pottfrilla. Håret är med andra ord just nu i det stadiet man inte kan göra något med. Jag har hamnat i fulperioden helt enkelt. Dessutom är jag jävligt ful i mössa nu när jag inte har nåt hår. Katastrof.

Vad ska jag göra min kära vänner? Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0