Fåfäng för fan!



Jag fick höra förra veckan från Carlingspersonalen att dem tycker att jag kommer med en ny frisyr varje gång jag stiger in i butiken. Jag tvekade och gav dem ett tvivlande nekande svar. När jag tänker efter, har jag justerat frisyren hit och dit kanske 4 gånger denna månad. Igår repeterade jag på den visan. Idag har jag en smalare "mohawk"/tuppkam, rakat ännu högre upp där bak och trimmat resten av skallen. Dock höll inte min fina frilla (syns inte alls på bilden) som jag hade fixat i snöstormen. Blötare snö har jag aldrig varit med om. Det var som en kalldusch över skallen och håret hamnade helt och hållet i liknelse med en frilla man får om man skulle moppa golvet med huvudet. Inte så snyggt, men vem bryr sig? Insidan som räknas, eller hur? ;) Och nu förstår jag deras tanke gällande min frisyr. Är man fåfäng, så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0