Fyllesvin



Ett, vilken jävla cool och rolig firmafest man var på. Det var röjning på hög nivå. Grymt sällskap och mycket dansande gjorde susen, och alla milfar stod ju med blickarna på en som om dem ville adoptera mig. Hehe.

Två, fan vad bakis jag har varit idag. Vaknade när jag skulle börja jobba genom ett samtal. Sov typ ingenting i natt, kom hem typ 6 tror jag och skulle upp 8, men tydligen väcktes jag av pappa istället, satte mig upp, kollade mobilen och måste ha lagt mig igen. Vilket jag inte har en susning om. Var det fyllan eller var det baksmällan? Jag kom i alla fall fram till jobbet till slut, 12 kanske, gick på rast efter 15 min och jag tog även rast så jag kom tillbaka 10 min innan jag slutade. Haha, fan vad fail man kan vara.

Tre, hade världens fulaste frilla på jobbet idag. En frilla som jag har kommit i underfund med att det har vuxit till, en fucking pottfrilla. Fett coolt!! HAHA, hi5!!

Fyra, är det något mer ni vill veta eller? Ring mig eller dra ett meddelande <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0