No one's gonna take it.


Fan vad sliten man är. Har inte varit hemma alls på någon dag, förutom när jag behövt sova. Även om det har varit min lediga helg, har jag jobbat med annat. En jävla massa tid har det tagit. Jag måste hålla igång programmeringen, annars är det mycket som går bort fort. Jag får inte glömma detta nu när det är som viktigast.

Jag hann även lägga in en bio igår mellan min "håltimma". Due Date. Den filmen hade kunnat vara rolig om jag bara var pigg nog att orka bry mig.

Kom nyss hem, har varit ute hela dagen med familjen sedan jag vakna imorse. Har knappt ätit sedan igår. Känns som jag går på en diet som inte finns till, min lilla egna. "Ät inget på några dagar, sedan ät igen som vanligt". Jag har sådana perioder, men just idag och igår har varit på grund av bristande tid. Det verkar vara över nu. Nu ska jag gå och vila mig, föreläsning att hålla mig vaken på imorgon också.

På återseende, hör gärna av er per telefon om ni vill något. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0