SL punkt fucking SE


Fyfan vilken dålig "stemming" eller vad man skall kalla det för, det de har programmerat på SL:s hemsida. Helt sne är den! Jag går in på sidan för att kolla på tåg- och busstider, givet. Jag söker på "Från Näsbypark" "Till Isafjordsgatan, Kista". Då försöker jag vara lite snabbare och lite, lite kvickare än sidan och istället för att vänta på alternativ som dyker upp, så går jag vidare med säkerhet om att stavningen är 100% korrekt. Men nej, nej, sidan tvingar att visa fram flera alternativ på nästa sida, och det första som redan står i rutan blir istället "Till Kungsträdgården (Hamngatan/Kungsträdgårdsgatan)". Hur i heeela rövhålet går det ihop?! Inte en enda bokstav går gemensamt ihop, hur hittar den ens ordet?

Helt sämst, speciellt när man är trött, aids i ögat, bajsnödig osvosv. Aja, på åter-fucking-seende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0