Fetman.com

Jag är så trött, så trött. Funderar på att ta mig ett slagg så att jag hinner återhämta mig inför jobbet imorgon. Varför inte liksom? Tjockisar sover ju 24/7, låt mig sova lite då också.

På tal om feta. I tunnelbanan idag, såg jag en "Biggest Loser"-liknande gubbe. Magen hängde så mycket att jag kände mig som anorexia x 1000. Om han hade lust hade han nog kunnat släpa huden i marken eller kanske till och med ha magen som en liten filt, om han nu skulle vara en uteliggare. En sak till: Eller nej, vill inte ta upp det. Det skulle förmodligen vara för elakt. Kanske nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är skadad att det inte går o förklara hur skadad du är..

2010-10-04 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0