I can feel the way you feel

Oj oj oj! Jag kom knappt upp när jag skulle dra mig upp ur sängen. Det är nästan så att jag skall spika fast rep uppe i taket som är i räckhåll så jag kan ta hjälp av för att dra mig upp i framtiden. Fy järnspikars att man kan få sådan träningsvärk att kroppen känns att vara någon annans fetto kropp. Jag behöver värma mig för att det skall gå bort, men jag vaknar upp i istid, hur fan ska det då gå till? Det är som att man är sockersugen, men vill sluta upp med det, dock står hela världen runt dig ätandes på godis och dricker läsk. Hur skall man då lägga ned det?

Det funkar ju inte. Nu förstår jag alla som vägrar att träna, man mår ju sämre av att träna, orörlig och nästintill känslan av rullstolsbunden. Inte bra, träna inte! Alla lägger ned nu. Köp er den dyraste och skönaste soffan ni kan hitta, sätt den framför televisionen, ta fram lite chips och dipp och gotta er för resten av erat liv. Ni behöver inte gå någonstans för att jobba, bli hackers så ordnar det sig, det är mitt mål.

AAAAAAAAAAAJ FUCK!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0