Ingen är felfri

Det gick inte så bra att sova när jag väl hade lagt mig så tidigt. Kroppen kände förmodligen av att jag skulle vakna upp mitt på natten och dansa tango om jag hade somnat.

När man ligger där, rullar runt, testar den ena och den andra positionen för att kunna somna in till skönhetssömnen, hinner man komma över några tankar. Gissa vad jag kom att tänka på? Jo, min garderob såklart. Typiskt va? Jag vet inte vad jag ska göra, jag behöver verkligen tömma min garderob på skit och köpa in fina, nya plagg. Dock finns det ingen där ute som vill ärva mina gamla saker, jag kan ju inte bara gå och slänga dem hur som helst, har gjort det alldeles för mycket.

Jag hoppas verkligen jag får jobbet i butiken, då jävlar kanske jag får in nya härliga saker. Nu kanske jag somnar. Godnattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0