No one's gonna care when you are gone.


Hade grymt kul igår med min bror från en annan mor. Det var länge sen man fick umgås med den pricken, nu när han föredrar att hänga med kineser och koreaner framför vietnameser. Jag har ändå inte tid för han (A). Hur som helst, skit kul var det, kanske sa det. Dock mår jag dåligt som ett as, bilden spelar bara teater. Har ätit hur mycket som helst, druckit hur mycket vatten som helst, vätskebrist efter gårdagens latjo lajban med alla som drog mig i svansen.

Dessutom har jag ett fett rivmärke i ansiktet. Det måste ha varit någon brud som inte fick mig och blev sur ;).

Kommentarer
Postat av: Bror

We rocked last night bro :D Riktigt kul! Haha, och du föredrar att hänga med geeks och prata om binära tal med olika nätverks system :P

2010-10-30 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0