Sötnosar.com

Vad kul att se att mina favoriter till trovärdiga läsare är kvar trots att jag inte uppdaterar så mycket eller överhuvudtaget skriver vettiga saker. Hur mår ni?

Jag mår helt OK faktiskt. Det är förbaskat kallt ute nu, håller ni inte med? Det skulle vara soft med några stickade cardigans eller pullover som man kan ha till skjortor. Men synd att man inte har några snygga skjortor. Vart skall man börja? Jag vill inte använda min feta GANT jacka heller, fett osnygg. Dessutom har jag inte alls lust att lägga ut pengar på en vinterjacka.

Haha, nu gjorde Holland ett mål till. Fan vad skämmigt. Varförr är Svenskar så jävla ärliga när dem spelar? Det funkar inte. En nackdel är även att inga svenskar kan spela fotboll tydligen, eller så har dem ögonen någonstans på sned att dem inte kan ta in bra spelare till landslaget, det finns hur många spelare som helst i Allsvenskan som kan styra upp Sverige till ett topplag. Typiskt Sverige att spela jämlika. "Ingen är bättre än någon, ingen har mer värde, blablabal". Mmm, ni ser hur det har gått. Det blir bara värre.

JAG DÖÖR. HAHAHAHA 4e målet nu. Grymt! Nej, nu skippar jag detta. På återseende, då kanske jag kommer med en bild eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0