Vältränad prick

Eller inte. Fyfan, jag märker så jävla hårt att jag inte har tränat på flera år. Mina ben är helt vimsiga, dem vill åt ena hållet och jag åt det andra. Jag kan knappt sätta mig ned, utan att känna pressen på mina lår att jag måste kvickt ställa mig upp igen för att inte känna av det värket. Då pratar vi om att jag har tränat hårt dem senaste åren med att trampa pedaler upp och ned. Fotboll måste vara världens jobbigaste sport, håller ni inte med? Ni skulle ha sett mig på hemvägen. Gick bakom en Thai, försökte verkligen komma ikapp henne, men det gick inte så bra. Jag gick som om jag vore uppstoppad eller penetrerad i baken, som Jackie Chan och Chris Tucker på Rush Hour filmen när dem kommer till Frankrike. Förstår ni mig då? Det är hemskt. Jag behöver en tjej som värmer mig och masserar mig. Jag ser redan en framför mig. Komsi, komsi.

Jag drack nyss upp en stor Bravo som jag och syrran var och köpte tidigare idag. Jag har helt och hållet även glömt bort hur törstig man kan bli av att träna, det är inte ens kul. Tur att det inte kom en kåt brud som ville våldta mig på vägen hem, annars hade jag varit screwed och aidsad. Vi hörs när vi hörs, skönt att det inte är någon skola imorgon, ska ligga tills jag dör och lite till.

Kommentarer
Postat av: / J

Hahhaha !

2010-10-07 @ 04:34:22
URL: http://hellagoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0