Fail på ett tungt sätt

Så jävla grym jag är. Jag var så skitnödig att ett larm skulle kunna urarta. Då tänker man ju att man kommer sitta där trettioelva år, om maan nu är så skitnödig. Innan jag löper till toan tar jag med mig allt som kan tänkas som underhåll medan man njuter på en ouppvärmd toalettring. När man väl har hittat  allt, är den nästintill utanför. Dock hinner jag komma till plats, dra ned brallorna, sätta mig och plockar fram mobilen till och börja med. På väg in till nätet med mobilen, så är jag redan klar, då hann jag inte så mycket mer. Lyckat =D

Förstår mig inte på folk som sitter där inne och läser ut en jävla serietidning innan dem hinner bli klara. Fail.

Hi5 på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0