How long will it take?

Dags att lägga sig. Men först måste jag berätta en sak, annars kommer jag drömma om det. Vill hellre lägga ned min skönhetssömn på att jag svävar bland molnen med en söt flicka från det blå än att min vänstra stortåsnagel hoppar av och springer efter mig tills jag snubblar på en söt flicka, och skadar henne med min snygghet. Juste, det var tånageln ja. Minns ni när jag berättade om att min nagel blev mer eller mindre våldtagen av idioter till tjejer som hoppade och skuttade med sina klackar på min vackra och enda vänstra stortå? Nej, kanske inte. Eller jo, för jag vet att ni vet och minns mer om mig än vad jag själv gör. Hur som helst, den handikappade, blåa och mörbultade nageln har inte växt ut än, och det var sedan i vintras någon gång.

Av något slag fick jag för mig att taffsa på den och jag känner hur snett den växer, och hur en nerv typ sitter i kläm halvt utanför tånageln. Vilket är väldigt irriterande, vet man inte om det, spelar det ingen roll, men när man väl tänker och vet om det, finns det inget som kan hindra än från att tänka på det.

Fuck that shit. Imma rape you back ladies, watch out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0