I dont f get this, can somebody help me?

Har suttit typ i en kvart nu och försökt klura ut varför det är så jävla få inlägg som syns när man trycker på en kategori. Jag förstår fortfarande inte varför! Det kanske är för att jag är as trött, eller så har jag kodat helt åt brevlåda 40 i skog 93.

Dock kan det nog bero på att jag har varit så inne i filmen Gone, som går på 6an nu. Vilken jävla fetta den där amerikanen är. Blir så jävla upprörd. Det värsta av allt är att jag hatar när det alltid dyker upp någon som ska förstöra en relation eller huvudtaget ska vara ond i en film. Men vad vore en film utan ett huvudproblem att lösa? Typ en bilderbok med innehåll av bilder av en apa, ett äpple, eiffeltornet och ett hårstrå. Ingen jävla koppling någonstans = faaaail.

Men jag lackar ändå.

Och filmen är så jävla äcklig! Fuck, har ni sett? Kolla. Skummaste rysaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0