If I could trust you, I would

Varje morgon vaknas med slem, som skall ut. Det måste hostas hit och dit, innan det flyger ut. Behåller jag det, blir det en jävla massa problem med sväljandet. Vad väljer man då? Givetvis det som är behagligast och bekvämast under dagen. Hur jobbigt kan det vara? Man sprnger ut och in, x antal gånger från rummet, till toaletten, från toaletten och tillbaka. Det är en ny dag, ny vecka och nya timmar och snart är det över för dagen, då blir det annat att tänka på.

Jag ska alldeles strax skölja av min morgonfrisyr, sätta på mig något skumt och dra mig iväg för att lämna lite tillbaka ett par skor och ett par brallor. Försäljare är lite luriga av sig. På plats, ser mycket väldigt bra ut på en, det är på grund av deras ljusbeläggning, riktningar och styrkan. Man ser inte alla felen, som man gör hemma. Jävligt smart. Har man inte ork att springa tillbaka, har man slängt en månads barnbidrag. Så fort går det till innan man vet av vart pengarna har tagit vägen. Så var vaksam nu framföröver. Spar pengarna till något vettigt istället. Jag försöker, men jag tröttnar på mina kläder oerhört snabbt. Det kan vara ett problem. Om man ändå hade en söt flicka, som kunde vara en på vakt och stoppa en från drogandet. Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0