If you wait to do everything until you're sure it's right, you'll probably never do much of anything.

Bra där. Jag skulle bli väckt av mitt larm imorse, runt 6-7 tiden. Det var inte bara ett larm, utan fyra. Tydligen hade jag tagit mobilen, lagt den under kudden och larmat av fast jag inte minns det, måste ha varit i sömnen. Vaknade av mig själv nyligen och tänkte, fan jag som skulle vara duktig och redovisa lite snabbt idag, men nej nej. Det får bli nästa vecka eller på eftermiddagen. Det spelar ingen roll, men bättre att få det gjort så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHA -.- vad fuuuull

2010-09-17 @ 13:05:34
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA -.- jefla kines :D

2010-09-18 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0