Sometimes it's the smallest decisions that can change your life forever.

Hur många gånger ska man säga att man skall ta sig i kragen och göra något åt saken innan man gör det? Jag behöver bara ta ett steg, så är jag inne i det, inne i helvetet som även kan vara det roligaste för mig just nu. Tacka fan att jag lever, men tacka inte fan att jag lever på detta vis, inte just nu, kanske i framtiden.

Det känns som det är två barn inom mig, god och ond, som säger det ena och det andra. Självklart, alltid skall det onda väga tyngst. Det krävs två till av det goda för att det onda ska lägga sig. Hur ska man göra? Dra sig ur drömmen och leva i verkligheten? Ja, det blir väl så.

Tack för ingenting, jag klurade ut spelet själv. No man is an island, but in this case Im the continent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0