Back in the game


Hej hej! Det var ett tag sedan vi hade kontakt. Hur är läget? Vad har ni gjort på sistone? Själv har man uppdaterat sitt rum titt som tätt. Mitt svartvita liv har med andra ord blivit omringat av skärmar, datorer och konsoler istället för kvinnor. Så är det. Är man en man, får man hoppas på att man alltid förblir en också. Skolan har givetvis varit en prioritering i sig, främst föreläsningarna. Men det har den alltid varit, vare sig jag har velat eller ej, så har skolan alltid varit en del av mitt liv.

Nåväl, vad har uppdateringen bestått av då? En stationär, skärm och en mus, plus en jävla massa städning. Lite fräschare inför våren och alla dessa lökiga brudar. Dock har jag inte "hunnit" (ja, jag har varit lat också, det ingick när jag föddes) plasta av varken min skärm eller min burk. MEN! Om jag behåller det så i två år till och tar av det då istället, då blir det som att jag har införskaffat ännu en ny skärm och en dator. Hur smart är inte det?

Aja, tillbaka till skolan. Nu drar jag ett brum brum förbi alla dessa vackra kvinnor i sina heta Mercedes, BMW:s osvosv och visar med ett leende på läpparna hur trevliga folket har blivit på sistone. Keep it up people. Så säger jag adjö för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0