I just want somebody to know

Visst har ni haft känslan då ni bara velat ta av er allt och hoppat i sängen och bara slocknat för stunden? Eller om ni ens har hunnit fått tanken att ta av er, utan bara velat hoppa in under täcket och kommit till djupsömn så fort som attans? Men när ni egentligen gör det, så tänker ni inte längre än att ni känner njutningen av att ligga rakryggad, med båda armarna slappt vid sidan av? Jag hade en sån moment inatt. Jag var så trött. Utan att tänka, slängde jag mig hastigt av mig kläderna för att sedan besöka bäste vän toan, för att sedan gå i människoide. Det gick så hastigt, att jag inte ens märkte av att mina kalsonger hade trillat av också. Naket gick jag mot toan och naket återvände jag. Kalsongerna lyckades parkera på sin plats, eller man kanske ska vända på det och säga att paketet till slut hann parkera på sin plats innan kroppen begav sig till viloläge.

Väldigt hysteriskt var det just då, in i läget då varningstriangeln kommer upp och flyger runt huvudet, när man inte vet bättre än att det tråkigaste är det roligaste.

Hej och godmorgon. Hoppas ni får en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0