Vaknat på fel sida idag?

Varenda jävel har vaknat på fel sida idag. Helt sinnessjukt! Jag har fått X antal utskällningar av kunder på outgrundliga anledningar från himmel och jord, bland annat för att jag jobbar på City Gross, att jag gör mitt jobb på City Gross och för att jag råkar vara trevlig. Hur lyckas man? Det är inte alla som är bra på det. Det är inte så att jag jobbar som P-Lisa och ger folk P-böter för att folk står rätt. Jag jobbar för sjutton gubbar på en livsmedelsbutik. Än har jag minnesluckor över vad som hände för att jag blev chockad av att det ens kan ske. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för deras skull.

En sak till, eller blir det två? Jag lyckades nästan köra sönder två bilar idag på grund av att MÄN inte vet när man ska man ska passa på att köra in. För att jag råkade köra lagligt och höll koll hann jag väja undan lyckligt nog i sista sekund. Hur fan kör folk? Jag undrar det verkligen ibland. Är det svårt att få en uppfattning om när en bil kommer på en 50-väg? Eller är det ännu svårare att kolla den så kallade "döda-vinkeln"? Att man petar ut nosen av bilen innan man ens har koll, det är självmordsbenägenhet. Då kan man lika gärna försöka ta bilen på en runda runt Stilla Havet och hoppas på att man kommer längre än 2 meter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0