F.T. Island hairstyles

Typ tio år sen jag såg bilder på F.T. Island. Och när jag äntligen gör det, får jag syn på denna bild. Hur fräcka är inte frisyrerna som inte är blont? Fett hett. Funderar på att köra längre frisyr framöver. Tyvärr är man ju nästintill skallig, men om två månader har jag skapligt med långt hår för att kunna göra något. Jag tänkte köra min Tae Yang frilla igen då, som jag hade i somras/höstas, dock utan att raka framtill. Till vintern har jag mössfrilla. Perfekt.

Haha, planerar och grejer några säsonger framåt, som kollektioner. Nej, men är man uttråkad så hittar man alltid på saker att göra, håller ni inte med? Kläder och hår är ju min hobby. Eller rättare sagt jackor, skor och hår. Synd att man "måste" ha kläder på sig under jackan. Det vore så mycket enklare.

Go F.T. Island.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0