Idiots don't think.

Vem fan ringer fem samtal med dolt nummer mitt på natten? Antagligen inte för att snacka, utan för att sätta dit mig. Hade personen velat snacka, då hade personen förmodligen inte haft dolt nummer. Fast idioter tänker ju inte, så man vet aldrig. Högst troligt är det någon som vet att jag inte skulle ha svarat ifall jag visste vem det var på andra sidan luren, men inte fan svarar vid dolt för det. Hehe. Så det är kört either way.

Dock hände samma visa, men bara två samtal under tiden jag stod och jobba. Det enda jag kan tänka mig är en utskällning för att jag är så trött på personen. Det vore ju något.

Inte så himla konstigt att man är så trött idag. Jag lade mig skapligt sent, blev väckt ännu senare och vaknade väldigt tidigt. Jag tog en omedveten tupplur efter maten med syrran. Nu är jag här, lite tröttare än innan. Dessutom kan de bero på att jag känner mig lite sjuk. Vilket jag tydligen alltid gör så fort jag sätter min fot inne på City Gross. Finns det så många smutsiga människor? Kan dem sluta gå runt och bära på bakterier, och smitta en som förtjänar att må bättre. Eller så mår jag lite halvt kasst för att hälften av kunderna idag har varit sura som mögelost. Finns det ingen glädje i människorna eller? Bara klagar och klagar. Det bästa är när dem försöker hota en med att sluta självscanna. Haha, vem fan bryr sig? Det finns ingen logik i dessa huvuden. Dem tror att dem är bäst, vet hur allt funkar och att vi är bovarna. Hade dem skött sig, hade inte problemet funnits överhuvudtaget.

Klart som fan att jag klagar. Jag är också människa. Hihi. Nej, men nu är vi glada som jag på bilden. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0