Oh Lucky Day

Hur trevligt har man startat dagen egentligen? För trevligt. Enda problemet är dock att jag vaknade med känslan av att jag hade legat på operation i 24 timmar. Det kändes som en helt annan värld, mina ögon var som fastklibbade och min rygg kändes som att jag hade blivit påkörd av en bil, flugit över och landat rakt på ett räcke med ryggen först.

Det gick däremot över väldigt fort efter att jag hade fått smaska i mig mjölk med Special K with Red Berries. Oj, vad det gjorde susen!

Jag fick även hem lite gott och blandet med posten, samtidigt som jag kikade på tentarelaterade saker. Det är ju alltid trevligt, så länge det inte är fakturor. Bland annat min kurslitteratur (som beställdes igår, hur fort gick inte det??!), som jag hörde penetreras in i brevlådan för att paketet nästan var för stor. Jag fick även hem en mössa och det jag postade i föregående inlägg. Hur mysigt som helst. Jag har även hunnit laga lite lunch, det blev pyttipanna, rödbetor, ägg och massa juice. Super förberedande inför tentan idag, som jag halvt har pluggat på; egentligen bara en massa begrepp. Skall även ta en dusch snart och sen bege mig till ett gruppmöte för strategier inför tentan (hehe).

En sak till innan jag lämnar er för dagen och förmodligen halva kvällen. Är det bara jag som tycker att det känns naket med linne? Det är nog därför jag älskar jackor så oerhört mycket, eller något långärmat att ha på över oavsett vad man har på sig under. Kärlek till kavajer, skinnjackor, jeansjackor, bländande jackor, långa jackor, korta jackor, kavajer, skinnjackor... Nej, nu blev jag muppig. Vi hörs när vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0