Tentamina är lika med katastrof.

Flummigaste tentan på länge. Så länge man kan argumentera för det man säger, så kommer det att gå bra. Men först måste man ju komma på något som man kan argumentera för också. Vilket skämt! Man skall väl visa vad man har lärt sig under kursens gång på en tentamen? Det kändes som att jag fick mig en filosofi-lektion istället för att bevisa vad jag faktiskt har lärt mig.

Aja, nog om detta. Två kurser parallellt för min del från och med imorgon. Önska mig lycka till. Nu skall jag leta middagspartner.

Kommentarer
Postat av: Pam

Söt du är haha :D jag diggar dina små bildflikar på headern. (Y)

2011-02-17 @ 20:41:46
URL: http://pamda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0