Tidis

Shit pommes frites (med ketchup)! Det är tungt att behöva dra upp sig själv ur sängen såhär dags. Man känner sig lite som Hulken, som behöver lyfta bort planeten Mars från magen för att gå upp på morgonen (inte för att det har hänt, utan för att det är en påhittad metafor). Ja, believe it or not, det förblir dagens träning.

Sen jag började med logiken, har mina drömmar varit allt annat än logisk. De senaste nätterna har jag mer eller mindre drömt om att jag har varit låst vid smsandet, att all information, vad jag ska göra, vad som händer och vad som har hänt dyker upp där. Dock minns jag det inte lika skarpt som när jag ser det själv i drömmen. Per automatik vaknar jag då till och det första jag tänker på då är att kolla mina sms, om jag har fått något i liknelse med det jag drömt, för att bevisa att jag kanske har varit aktiv i sömnen. Bokstavligen aktiv, att jag gör vardagliga sysslor när jag väl sover. Hur kul vore inte det? Typ samtidigt som jag sover, ligger jag och smsar med någon eller några. Det kan däremot, när jag tänker tanken, vara anledningen till att jag är så otroligt utmattad när jag vaknar istället för att vara pigg som en gnu. Är dem pigga? Jag vet inte, vi får åka och hälsa på en, du och jag, någon gång. Säg tid och plats, and I'll be there.. in your dream. <3

Oj oj, nu är toaletten ledig. Dags att borsta tänderna, sedan ut till verkligheten igen. Av med 3D glasögonen och kliv in i det nu Tarre, dra ett sms när du vill tillbaka till drömvärlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0