Usability catastrophe

Yoyoyo, varit uppe fett länge nu.

På något vänster har bloggen lyckats flytta hela min sida av info ned till botten. Jag förstår inte hur det har gått till. Men det blir alltid strul efter ett tag med denna domän, därför byter jag klädsel på min blogg typ 5 gånger om dagen. Fucking drygt. Grejen är att jag vet varför den gör som den gör, men ändå inte. I och med att jag har jämfört dem "rätta" sidorna (åtminstone dem som fungerar utefter min hjärnas vilja) med framsidan vet jag vart problemet ligger, som jag tyvärr inte kommer åt TYDLIGEN. Nu blev det snurrigt, för att hela processen är fucking usability catastrophe.

Den får en stark 4 av mig på en skala 1-4, när det gäller hur fail kodningen är.

För varje gång jag ser hur fucked up min layout har blivit, har jag velat byta design mer och mer, vilket jag tänkte ta tag i idag. Då måste man ju ha lite inspiration och lyckades få allt för mycket inspiration att mina hjärna överhettades. Hur i hela världen kommer folk på något sånt, fett coolt. High five på er.

Update: Haha, fyfan vad kungligt. Sicken problemlösare man är. Direkt efter detta inlägg, kom jag på vart problemet kunde ligga någonstans. Givetvis i ett av inläggen. Eftersom det var där det benstommen bröts. DAAAAH! High five på mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0