Anthelme Brillat-Savarin once said: "Tell me what you eat, I'll tell you who you are."


Dum man är ibland. Jag hade ju tänkt att börja träningen direkt när jag har blivit fullt frisk igen. Frågan är bara hur det skall gå till när jag knappt äter någon mat? Vart ska jag få energin ifrån? Det var inte alls klokt. Tröttnat på maten oerhört mycket. När jag är ensam hemma, kommer jag säkert gå ned till 50 kg. Inte så långt kvar, ligger ju trots allt nere på 55 redan. Det ordnar väl sig, som med alla annat.

Annars då? Vad tycker ni om min stil som skitunge? Bombarjacka, pösiga brallor och rymdskor. Rymdskor har jag än idag, om ni minns mina vita superskor med kardborrband? Har haft de nästan på alla dem senaste bilderna på min blogg, annars. Undrar om man ska dra fram denna stil inom en snar framtid? Haha, det vore något. Synd att man inte är lika söt som då. Det hade varit så mycket lättare. Man passar i allt om man råkar se bra ut. Så är det bara. Det är ett faktum, i min bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0