Benjamin Franklin once said: "I didn't fail the test, I just found 100 ways to do it wrong."

Det är så himla knas. Min tenta kommer kuggas så himla hårt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Lite sent att försöka klara av programmering och förstå dagen innan tentan. Jippey för mig. Jag får styra upp det tills nästa kurs. Det är ju trots allt ett nytt år och då brukar folk säga att man ska ta nya krafter och nya tag på livet. Vi får se om den teorin funkar på mig. Hade varit lättare med en raket i röven, så slipper man slita ut på sina krafter.

Aja, det är väl bara att göra det bästa av situationen imorgon. Man får kladda lite i fem timmar. Förhoppningsvis lyckas man samla ihop tillräckligt med poäng för ett E. Vi får se. Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0