You wont regret if you give me a chance, or you will regret you didn't.


Varför drömmer jag varje natt och ser mig själv som svarthårig? När jag vaknar upp tror jag att jag fortfarande har kvar håret jag hade dagen innan jag färgade det. I duschen blir jag chockad när jag ser vita hårstrån hängandes framför ögonen. Var det en för extrem makeover för min del att jag inte har hunnit smälta det än? Eller drömmer jag om att få vara ung och fräsch igen? Jag torkade mig med min svarta handduk häromdagen (vilket jag har slutat med nu) och fick syn på massa vita hårstrån efteråt på handduken. Konstigt nog blev jag jätteförvånad och undrade vart det hade kommit ifrån. Just då hade jag glömt att jag var ljushårig och trodde vi hade skaffat hund. Det är lite läskigt detta. Jag hinner väl vänja mig vid detta innan jag göra något annat med håret.

Så ni vet liksom.. (Coolt inlägg (medan folk hade sagt onödigt))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0