F*ck

Förbaskat jävla snäll är jag, mot mig själv i alla fall. Jag har ju sagt att jag skall lägga en stor del av mitt shoppingberoende på hyllan, vilket jag faktiskt har varit ärlig med. Tro det eller ej, men jag har faktiskt lyckats jävligt bra. Det kan nog bero på att jag aldrig har haft tid för att gå runt att kolla, utan har endast suttit i skolan eller stått på jobbet. Dock de gånger jag har varit och kollat, så har jag inte känt suget för att bara få spendera. Jag har mer utgått från om plagget/tinget är nödvändigt, kommer det användas, bra material eller rentav skräp? Det har funkat jävligt bra, förutom några enstaka gånger som har resulterat i att DET har hamnat i samma påse med kvittot jag fick hem och återvänt för att kontot skall bli mättare.

MEN (Tony Irving "Men")..! Det finns faktiskt några enstaka grejer jag eftersöker i detta nu. Det måste ju vara okej att handla något i månaden. Dock kostar det några Shirt-factory skjortor. Det är det väl värt, om man använder det och har den i behåll några år framåt?

Så ja, alla gör misstag. Även molnen har sina hål. Och jag försöker verkligen gör det jag säger, för att inte känna skuld eller att karma sitter i min bak. Nu fortsätter där vi slutade som bäst och tar nya tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehe spara cash fan. tänk på alla barnen i afrika som inte har kläder:P haha skoja, men iaf. Är du sugen på fest i göteborg?

2011-03-18 @ 11:20:21
URL: http://fitnessguru.se/gymmy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0