Fet som i pommes frites

Våren är på väg, det är då man ska lysa upp och se fräsch ut som en morgonsol. Vad gör jag? Jo, går runt och blir fulare för varje dag som går och fetare har jag aldrig sett ut och vara. Jag pressar i mig allt jag får syn på, jag äter verkligen så jag spricker, typ ormen som försöker trycka ned Gustave the Crocodile. Vad har hänt? Är det ännu en period där jag äter allt och alla, och bara jäser, för att senare kunna gå i ide för någon månads fasta. Det är väl så min kropp fungerar? Förmodligen. Eller så är det ett jävla bra tecken på att jag ska börja springa (för kondisen), gymma (för kroppen), simma (för V:et). Det märker vi, håller jag på att äta för att kunna hålla sumostandard, då måste jag ta tag i bröstvårtorna och göra något. Vi får se, vi får hoppas och vi får säga godnatt. Skulle faktiskt sova för någon timme sedan, men blev hungrig och skitnödig, men nu lägger jag mig igen i hopp om att få träffa på John Blund i ca 14 timmar.

PS. Ni skall bara se min papperskorg. Den är fan full av snorpapper, man skulle dock kunna tro annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0