Kram?


Hoho? Vart är alla dessa människor som jag brukar ha i min omgivning? Det känns som att jag inte har sett en enda person eller hört något från någon sedan jag vakna imorse, förutom under tentan, men det enda man såg var sin egen handstil och frågorna, inte så mycket mer. Vad har hänt? Ligger alla som svullna sumobrottare efter gårdagens våffeldag? Eller har jag hallucinerat halva mitt liv att det finns "människor"? Det har inte gått att få tag på den ena eller den andra varken per samtal eller sms. Jag förstår inte! Jag känner mig som i filmen Walking Tall, jag är soldaten som kommer hem till stället som inte är stället längre, det är någon annans mark. Eller som i filmen I'm a legend, alla är zombies och jag skall hitta botemedlet, men jag orkar inte nu för att jag är så trött. Det har varit extra mycket läsning idag, för att man inte har haft bättre för sig på sin ENDA lediga helg denna månad. Trist och otajmat. Tror jag går och sover istället. Då kanske jag vaknar till en ny värld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram

2011-03-28 @ 03:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0