Kvinnor, kvinnor..

Jag ville inte vara elak igår, för att det var kvinnornas enda dag på året. Idag är det våran dag igen, fyfan vad gött. "OK". Skitsamma, jag såg något roligt igår på vägen hem. Det var en väg där två bilar får plats på bredden, alltså om de står på led. Då är det två kvinnor som kör mot varandra, de saktar ner oerhört mycket när de närmar varandra och båda blir helt panikslagna och tror att ingen kommer förbi (vilket de skulle ha gjort, med stora marginaler). "Vad göra? Vad göra?" Båda tittar runt som förvirrade japaner i ett nytt land. Då tänker båda samtidigt att de kan köra upp på trottoaren, värsta synkat (som om det vore inövat) glider båda upp och kör över mig först och glider förbi varandra. Haha, så jävla gött. Det var pricken över i:et. Låter jävligt tråkigt att läsa, men i min värld just då var det hilarous.

Kvinnor, kvinnor.. Ni är vackra ni. Vad vore vi män utan er? Jag hoppas ni är villiga att föda typ trettioelva barn till mig också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0