Lever ni, så lever jag!

Sedan tentan i lördags (igår?) har jag gjort hela min lediga (dessutom den enda) helg för denna månad till en semester på några månader. Så jävla skönt. Känner mig helt utvilad och pumpad med adrenalin att jag skulle kunna springa jorden runt utan att andas. Det är väl för att jag aldrig har de där lediga dagarna (som jag på schemat har skrivit som ledighet) som jag uppskattar sådana helger som mest. Det är som att hitta guld i en gruva för min hälsa. Det saknas bara en sak, träning, vilken sorts träning som helst. Jag börjar känna mig som en gubbe, som måste gå på skruvar och käpp för att kroppen ska hålla sig i ställning. Hur ska jag börja? Och med vad? Motivera mig med spännande grejer mina gullepluttar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0