Matureguy.com

Jag har insett att min senaste kyss... var mjukaste på länge.
Jag lyssnar på... allt som min hjärna anser vettigt.
Du mår bäst när du... får träffa mig.
Jag pratar... för att konversationen inte skall dö ut.
Jag älskar... att bära på jackor.
Min bästa vän är... är hårig.
Min första riktiga kyss... var på dagis och kändes väldigt konstigt.
Jag avskyr när folk frågar... när de redan vet svaret.
Kärlek är... abstrakt.
Någonstans, tänker någon... på mig.
Jag kommer alltid att vara... elak på ett snällt sätt.
Jag är hemligt förälskad i... en jacka.
Sist jag grät var... jag kissnödig.
Min mobiltelefon är... 1 år gammal.
När jag vaknar på morgonen... väntar jag på att ståndet ska gå ned så jag kan kissa normalt.
Innan jag går och lägger mig... åker kläderna av och borstar tänderna.
Just nu tänker jag på... att folk ska sluta gråta sjöar, jag vill inte dö än.
Bebisar är... är bland det bästa jag vet.
Homosexualitet är... motsatsen till heterosexualitet.
Ikväll ska jag... sova gott.
I morgon kommer jag... i mina kalsonger.
Jag vill verkligen... ha femtioelva barn.

Tagen från Chrislyne.devote.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0