People always leave, but sometimes they come back

Vad är det för människor som tror att de kan vara älskad av alla? Hur fan kan man gå runt och må dåligt av att hälften av denna värld inte älskar dig? Det är som att tvinga dig att älska allt som går att äta. Nej, det funkar inte riktigt så. Suck. Hur kan man som en 18-åring inte palla med sitt liv längre och påstå att man aldrig kommer att ta in någon i sitt liv igen? Hur? Det är bara en fucking depression som talar. Att säga att man har fått nog av att man har blivit dissad när man är 18, då har man fan hamnat i gropen i norra Guatemala City. Vilken jävla depression. Vakna till liv för i helvete. "Eh, det är ändå ingen som bryr sig om mig, jag kan lika gärna gå och hoppa nu. Ingen skulle märka ändå!" Vilken jävla egoist. Det bästa av allt är att alla andra är skit, för att personen i fråga inte är älskad av alla andra. Alla skall anpassas efter de som inte blir älskade. Om ingen älskar dig, då är det väl fan du som skall anpassa dig? Åh, jag blir galen. Skulle kunna skriva om detta hela natten om jag kände för det. Men fuck this. Gå och dö istället.

Nej, nej, jag är inte trött på idioter. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0