Photoshoot a la Kista Galleria

Hej och hå. Nu är jag hemma för idag, men dagen är tyvärr inte slut än för det väntar en middag och några timmar tentaplugg. Fortfarande jävligt osäker må jag säga när det gäller tentan, tyvärr. Förhoppningsvis får jag till tillräckligt med poäng imorgon så jag slipper detta i sommar. Hur som helst, får man hålla huvudet högt och köra på. Sånt händer, man kan inte vara bra på allt.

Visst sa jag något om att jag skulle berätta om dagens små planer? Jag tror det, annars gör jag det ändå. Grejen är att jag igår efter min programmeringsföreläsning gick runt i Kista Gallerian för att fördriva tiden i väntan på min buss som skulle avgöra den perfekta och snabbaste hemfärden. Ja, i min glada mössa vandrar jag runt som ett fån och låtsas-tittar på allt möjligt. Helt plötsligt är det två tjejer framför mig, som en Xbox i pannbenet, halft borta som jag är (efter att halva dagen behövt vara jobba aktivt med hjärnan) hinner jag inte uppfatta att de talar med mig, förrän jag hör mode-något och om jag vill vara med. Jag är ju så öppen av mig, så jag tog emot det med en öppen famn och lämnade över mitt nummer för lite mer info senare. Off I went.

Och idag har jag varit på en photoshoot för lite av vårens klädkollektion i Kista Gallerian. Det var väldigt trevligt och det var hur snälla människor som helst där. Så om några veckor ska jag dela med mig av hur det såg ut. Om det nu kommer upp, man vet aldrig. Dock var de bombsäkra efter tredje bilden att de hade hittat en perfekt bild (snacka om röta). Vi får väl se, man ska ju aldrig vara för säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0