Yo


Nyvaken och nyduschad. Det var länge sen jag sov middag. Det är som att jag har gått i ide fullt ut och inte behövt det senaste halvåret. Det behövdes verkligen, med så lite sömn som 6 timmar är ju inte tillräckligt har vi ju diskuterat här inne tidigare, vilket stämmer än på mig. Föreläsningen var väldigt intressant, så länge jag orkade hålla mig i fokus. Jag försvann efter ett tag in i min egna lilla värld. Det blir så när man bryr sig för mycket om andra, när man egentligen inte behöver. Det finns onödigt oroande och verkligt oroande. Detta var onödigt oroande, vilket orsakade för många sömnlösa timmar inatt. Sånt kommer och går. Förhoppningsvis är det över redan ikväll, då blir det 13 timmars sömn istället. 10 för dagens sömn och 3 för gårdagens och då är vi på GÅ igen.

Hur har ni haft det idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0