Bloggtorkan

Det var en jädrans bloggtorka man hade. Det är inte lätt när man går i ide under regnperioderna, då sannolikheten för händelserika stunder är optimalt minimala. Pricken som ska sitta över i:et hamnar under istället när man bara sitter/ligger och får uppleva falska nyheter och den så kallade underhållning man får av alla dessa tv-kanaler. Det är nästan en begravningskänsla som kryper upp i halsgropen. Inte för att jag har varit med om det, men jag försöker tänka mig det i alla fall. Hur som haver är likheten tragedi.

Det saknas en uppdatering av designen tycker jag. Håller ni inte med? Det är så grått och tråkigt, som när molnen fångar upp solen som solcellerna med skillnad från att molnen inte ger ifrån sig något annat, utan tar allt för sig själv. Då får man ju ingen energi. Lätt skrivet, nu gäller det att göra det också. Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: micka

tackar tackar :)

2011-05-16 @ 21:51:18
URL: http://frayme.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Snyggt :D?

2011-05-17 @ 07:22:14
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0