En sak har vi gemensamt



Jag har legat "golvad" på sängen ett tag nu. All energi slog i väggen. Det känns som att jag har fått ta semester ett par veckor och kom hem imorse med ett jetlag i bagaget. Eller så beror allt på att jag har gått upp i vikt, för mycket godis, snacks och fokusering. Det sliter ju i kroppen av att anstränga sig, främst i processorn. Är inte den aktiv fungerar inget annat heller och då resulterar det i att man ligger golvad ett tag mitt på dagen, när man som minst vill det. Men men, nu är man ju pigg och kry igen. Med fulladdat batteri och redo för att strida emot vinden igen sitter jag nu i väntan på El Clasico ikväll. Real madrid har inget att förlora och då lär det hända en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0