Sadface

Det känns som att jag har haft det lagom intensivt på sistone, vilket jag förmodligen inte har. Det är väl en dröm att utåt verka upptagen, när jag i själva verket inte ens minns vad jag har sysselsatt mig med. En sak vet jag med säkerhet och det är att jag äter tre gånger mer än vad jag har gjort tidigare. Jag börjar bli fet och hälften av kavajerna börjar sitta riktigt tight, och tyvärr får ju bloggen lida för att jag äter och styrketränar med min egen kroppsvikt. Det kan ju bero på att sommaren med vulkanmoln rör sig över luvan som man inte orkar ta tag i bloggen på det sättet man gör när man går i ide på vintern. Så är det tyvärr, men jag har ju bjudit på ett par härliga bilder, har jag inte? Jo, kom igen, jag vet att ni gillar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0