Hard work work

Ja, då ska vi se. Ska vi ta och sammanfatta kvällen lite såhär dags på morgonen? Jo, det tycker vi allt. Vart kan man börja bäst om inte vid en bilfärd till Elgiganten som resulterade i, trots efter allt strul, att man kör hem 13 bärbara datorer? Sedan begav jag mig till McDrive'n för några beställningar till far och familjen, då far var sugen på det idag och inget annat till middag. Jag testade på Red Chili Bacon & Co, jordgubbsmilkshake och plusmeny på det. Ångrar det starkt, då paltkoman slog till efter halva måltiden, mådde skit och ville bara spy ut det. Efter en stunds vila återgick jag till datorerna för att göra en första start med alla. Installera och konfigurera. Efter några timmar står de nu redo att användas. Jag själv känner helt använd och bör omformateras omedelbums. Defragmentera och allt som går att göra för att väcka mig till snillet och blixten i ett och samma paket.

Slutsats: Ät fucking aldrig mer äckel McDonalds. Smutsigaste stället någonsin, och vissa personaler är helt bakom flötet. Hur i hela världen lyckas man lägga dressing endast över mindre än halva burgaren? Jag förstår inte, helt ologiskt. Hur kan den hamnade på kanten, och inget på andra sidan burgaren. Va? Va? Resten blir bara lost in the forest, men det slipper du så länge du undviker McSmutsDonken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0